12/7 Tänker varken städa, arrangera kläder eller engagera mig

20.16

Dagen fortsätter i samma anda, ganska lugnt. Ann-Sofie ligger i sin nya favoritfåtölj i vardagsrummet och Bäverkungen är instängd i sovrummet. Allt frid och fröjd.

Carina kom förbi en snabbis och kollade igenom mina kavajer, behövde låna en till ett bröllop hon ska till imorgon. Inte superväder för att vara i mitten av juli direkt. Märks speciellt när man är tvungen att slå in sig i mer än finklänning. Det slutade med tre olika som hon tyckte om alla på olika sätt. Så jag slängde ner alla tre så kan hon prova med klänning och skor hemma i lugn och ro.

image54
Carina

Ganska trist på telly.
Har ingen lust att städa.
Borde arrangera lite kläder, ingen lust.
Känner mig lite trött faktiskt.
Ska nog bara softa, låta det vara stökigt, låta kläderna ligga där de ligger och slötitta på dåliga program på telly.

Haha undra hur det går för Ellan på festival. Öland roots. Hon och Daniel gasade ner med bilen idag. Hon som bara avskyr att sova i tält, ja camping och sånt. Haha.
Hon har säkert med sig hårtork, en hästens säng, egen stylist och microugn.
*håller tummarna* ELLAN.
Ha fan kul, skit i allt och rocka loss till reggietonerna.

image55
Ellan

image56
Daniel

Kommentarer
Postat av: Ellan

Haha åååh Felicity du e underbar!
Jag överlevde! Snart dags för ny roadtrip, en sjukt mycket glammigare sådan!

2007-07-16 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback