28/12 Var är festen?

15:39

Jag har varit hemma hela julen, ätit en massa, tagit det lugnt, haft mamma här.
Jag har blivit bjuden på fester, middagar, utekvällar, glöggkvällar och så vidare men jag har duktigt stannat hemma.
Nu kryper det i hela kroppen.
Jag vill ut.
Men var är festen då??

Skulle haft tjejkväll med Ida och Carro men Carro är sjuk och Idas barnvakt är sjuk.
Så jag drar i lite andra trådar.

Ellan ska ha middag med Karin och Daniel, blev inbjuden så det är ju lite trevligt, men jag tror de ska ta det halvlugnt, och jag vill ha helvilt.
Spänningen fortsätter.

Syrran ligger i soffan och flinar åt första säsongen av Top Modell och Bäverkungen ligger under ena fåtöljen och pöser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback