27/12 Julfet och utvilad

14:11

När man trodde toppen var nådd, "så här fet har jag aldrig varit" så kan jag ändå känna jag nog är lite fetare ändå.
Fick mail från Viktväktarna igår, precis som de hört mina böner. De har stilat till sig och börjat med nytt program. Efter nyår är det jag som står först i kön.
Annars kommer jag nog vara den första i släkten som dör av en hjärtaattack.

Mamma tog tidiga tåget och åkte hem till snö och isgata, känns lite tomt.
Syrran sover ruset av sig hos någon vän efter gårdagens festligheter.
Bäverkungen ligger i sin fåtölj och agerar precis som vanligt, det vill säga ligger och pöser.

Imorgon skulle vi haft tre-tjej-mys, jag, Ida och Carro men fick just sms från Carro att hon börjar känna sig risig.
Hur det än blir tänker jag ta party party dag imorgon.
Behöver lite rörelse efter all ris ala malta och saffranskolor.

Ska piffa lite här hemma sen åka till M och köra mys på hög nivå.

image99
Försökte ta fin julbild på Bäverkungen, tänkt han skulle vara tomte men trovärdigheten försvann med ens M skrek: "Va fan har du satt trosor på huvudet på honom!!"

Kommentarer
Postat av: frupalmgren

Hahaha, kan vara den roligaste kommentaren jag läst på blogg...Älskar katter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback