20/8 M hatar mina kläder

19.42

- Du har så mycket fula kläder. När är mammaklänningarnas tid förbi egentligen?
Men va fan, är det snyggt att vara ett fetto med midjekort topp och tighta jeans så faluringarna valkar sig över i äckliga korvar???
Jag blev sur och kontrade:
- Och jag tycker INTE det är snyggt med stora, pösiga amerikanska jeans, bara så du vet!
Jag har ju dock förståelse för att en kille med väldigt vältränade lår inte kan slippra på sig ett par Cheap Monday, och därför har jag hittills hållt käft, tills igår.
Och jag tänker fortsätta klä mig precis som jag vill, med ORANGA tights fast M inte vill gå bredvid mig då, och vävda västen som är sååå söt som jag fått så mycket komplimanger för men som M håller på att kräkas över.
SÅ DET SÅ.
Mutter mutter, killar som inte förstår sig på mode. Stadium-killar är va de är, inklusive M.

image74
tights forever

Jag har världens snyggaste nagellack på mig idag, lila metallic, lite ljusare. Har gått och tittat och beundrat hela dagen.

Har försökt öppna en snusklubba ungefär i fem minuter, plasten är smält över och häftad, klistrad, limmad och betongad. Snart flyger alla snygga lila naglar åt helsefyr. Snart så ska jag knapra i mig och få lakritspulver i hela munnen, snart...va i helveteee!!

Så var semestern slut och hela jobbveckor hägrar. Måndag till fredag, måndag till fredag, ja typ ända fram till jul.
Har så mycket att göra, avräkningar, statistik på försäljning, kräva in pengar från kunder, skicka vissa på inkasso, göra listor, kolla ordrar, lägga in ordrar, dubbelkolla ordrar, kolla att alla priser stämmer bla bla bla.

På fredag bär det av mot Apelviken och "Allsång på stranden" med bonfires, grillning, människor, sprit och sång. Jag, Madde, Ellan och Ninch tar lilla bilen och proppar den full. Och härliga Cajsa och Karin kommer = ) Då vet man att festen kommer bli lyckad.

image73
Apelviken

Några av låtarna vi fått i våra häften:
* Hönan Agda
* En stund på jorden
* Wonderwall
* Dunka mig gul och blå
* Summernights hahahhahaa
* Ta mig till havet





Kommentarer
Postat av: Petra

Tights forever, jag håller med! Bästa plagget ever...

Postat av: Ellan

HAHAHAHA Stadiumkille! Underbara uttryck.
Och jävlar vad roligt det ska bli i helgen. Och nästa. Och nästa. Och nästa.

2007-08-21 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback