15/8 Tillbaka från Spahotell i Ystad och auktionsäventyr i Hudik

19.23

Japp första veckan på jobbet.
Japp 145643156 mail = problem eftersom man med bebisspråk kan kalla mig problemlösare inom logistik och fakturor/betalningar. Men också hääärliga kollegor och glada skratt. Egentligen skulle man behöva en hel vecka att bara snacka av sig nu när alla varit borta, men det har vi ju inte.

Ikväll var det Lyle & Scottvisning, sen Adidasfest tror jag, hade gärna hängt på men jag har en del att göra, och vill vara pigg på jobbet imorrn.
Men så många fester, så många andra dagar, jag tar igen det.

Efter Helsingborg/Malmö så sladdade jag och M ner till Ystad, egentligen skulle vi åkt till Båstad men M´s fars flickvän var sjuk och de stannade i sin lägenhet och vi tog deras rum på spahotell i Ystad.
Det var vi inte JÄTTELEDSNA över, vi badade både i inomhus-och utomhuspoolen, vi tränade och åt grillbuffé. För att inte tala om alla små utflykter till Glimmingehus, Simrishamn och Jakriborg.

image71
utomhuspoolen

Sen åkte vi hela vägen hem, var hemma en dag då vi tvättade och packade om våra väskor.
Sen drog vi uppåt istället, till Hudiksvall ( Bergsjö) och levde landliv, Avholmsberg och Go Cart.

Jag har haft en härlig härlig semester. Med ett och annat hack i skivan ja, men det packar jag ner så länge.

Saker att se fram emot:
* Allsång på stranden (Strandfest i Varberg hos Daniel)
* Kräftskiva med femkamp och nubbevisor (min och Ellans)
* Unni inflyttningsfest
* Ellan födelsedagsfest

De roligheterna hjälper till att hålla hösten borta en stund extra.

I lördags körde jag och Angela spritfest, vi käkade och drack och drack och drack, mötte upp Unni med väninna och körde världens fest ute på DESKO.

Kom precis på att fan mina tjejer är ju bäst.
Alla andra måste vara sååå avundsjuka, herre min je.

Och ibland kan jag verkligen undra hur jag förtjänat dem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback