9/10 Nytt jobb, ny lägenhet.

20:03

HELL YEAH!
jag fick jobbet som säljkoordinator på Sixty.
Gud en sten föll från mina axlar, från min näsa och från min högra tumme. Så då vet jag vad som händer ett år framåt i alla fall.

HELL NO! 
till skitjobb som säger upp en pga arbetsbrist som det så fint heter då de tycker man motarbetar dem. Men vem fan vill stå för skit som handlar om att människor mår kasst, att kunder får skit när det borde få gräddbakelse i jämförelse till va det betalar för tjänsterna. Nä fan aldrig mer. Nu kan de stå där i ruinerna efter det jag oftast skötte helt själv.

BARA BRA SAKER kan komma ur det här säger alla.
Nytt jobb, ny lägenhet. Bra fas. Passar mig.

Är nu helt klar (undantag från matta och gardiner) med min fina nya lägenhet på 62 kvm. Aldrig haft sån här vuxenlägenhet, med vuxensaker och eget. Första gången utan ärvda saker och ihopplock.
Jag är nog vuxen nu.

Känner mig laddat, dock fysiskt hängig. Ett öra gör ont, halsen gör lite ont, känner mig lite infekted. Kanske all stress som vill ur mig, ett års stress och djävulskap.

Nu kommer jag livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback