23/2 Perfekt smile

23:31

Jaha två och ett halvt år.
Då var den borta.
Min älskade räls.
Nu har jag helt galet raka tänder, känner inte igen mig själv.
Trots jag såg hur de såg ut bakom tandställningen, så det det helt annorlunda ut utan.
Jag kanske vänjer mig.
Känner mig fortfarande lite hängig. Det går i vågor. Lite pigg, varm, hängig, skrattar, seg, tvättar och så vidare och så vidare.
Ska vara hemma imorgon också.
Styrde av fest- och testkvällen. Känner inte för redlöst superi imorrn. Dessutom var Ellan också hängig och styrde av.

Tre saker jag alltid velat:
1. Vara smal
2. Vara brunbränd
3. Ha långa snygga naglar

Det verkar aldrig som jag kan få uppleva alla dessa önskningar samtidigt. Är jag smal så biter jag på naglarna, har jag långa naglar så är jag kritvit osv.

Tre saker jag har just nu:
1. Galet raka fina tänder.
2. Supersnygga naglar.
3. Hmmm ganska snygg i håret efter mina tre timmar hos Hårgänget.

naglar

Dagens mutter:
Tycker Magnus är lite kass på att underhålla just nu.

Nu...säng och bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback